خراسان جاویدان

حضرت علی : هر کس کلمه ای به من بیاموزد مرا بنده خویش می کند×××حضرت عمر:دوستان را بر مبنای تقوا و پرهیزکاری انتخاب کن.

خراسان جاویدان

حضرت علی : هر کس کلمه ای به من بیاموزد مرا بنده خویش می کند×××حضرت عمر:دوستان را بر مبنای تقوا و پرهیزکاری انتخاب کن.

مناجات عطار (رح)

به تحقیق است برای شما در طریقه رسول الله راه نیک




پادشاها جرم ما را در گذر

ما گنهگاریم و توآموزگار

تونیکو کاری و ما بد کرده ایم

جرم بی اندازه وبی حد کرده ایم

سالها در بند عصیان گشته ایم

آخر از کرده پشیمان گشته ایم

روزوشب اندر معاصی بوده ایم

غافل از امر و نواهی بوده ایم

بی گنه نگذشته برمن ساعتی

باحضور دل نکردم طاعتی

بردرآمد بنده بگریخته ای

ابروی خود با عصیان ریخته ای

مغفرت دارد امید از لطف تو

زانکه خود فرموده ای لا تقنطو

بحرالطاف توبی پایان بود

نا امید از رحمتت شیطان بود

نفس،شیطان زد کریماره من

رحمتت باشد شفاعت خواه من

چشم دارم که از گناه پاکم کنی

پیش از آن کاندر لحد خاکم کنی

اندر آن دم از بدن جانم بری

از جهان بانور ایمانم بری



مطالب مرتبط: دانلود آهنگ توبه فرهاد اکبر

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد