خراسان جاویدان

حضرت علی (ع) : هر کس کلمه ای به من بیاموزد مرا بنده خویش می کند×××حضرت عمر:دوستان را بر مبنای تقوا و پرهیزکاری انتخاب کن.

خراسان جاویدان

حضرت علی (ع) : هر کس کلمه ای به من بیاموزد مرا بنده خویش می کند×××حضرت عمر:دوستان را بر مبنای تقوا و پرهیزکاری انتخاب کن.

دانلود آهنگ ها استاد ساربان


 

 

آهنگ(استابرو)

 

 

آهنگ(ای شب تو)

 

 

 

آهنگ(به دوچشمان دل انگیز)

 

 

آهنگ(تاکه نباشد همدمی یاری)

 

 

آهنگ(حال که دیوانه شدم میروی)

 

 

آهنگ(درشکایت)

 

 

آهنگ(مشک تازه)

 

نظرات 9 + ارسال نظر
الفت جمعه 30 شهریور 1397 ساعت 07:31 ق.ظ http://www.Gmail.com

سلام علیکم عزیزان من خوب بلد نیستم

osman arab جمعه 17 فروردین 1397 ساعت 09:06 ق.ظ

عالی بود تشکر دوست گرامی

حسین پنج‌شنبه 7 بهمن 1395 ساعت 10:18 ب.ظ

دمت گرم کا با اینا میگن آهنگ

حامد دوشنبه 24 خرداد 1395 ساعت 12:35 ق.ظ

رهبر انقلاب: قاطعا عرض میکنم، اهانت به
هرکدام از زوجات پیامبر اهانت به پیغمبر است

رهبر معظـم انقلاب در دیدار دسـت انـدرکاران همایش
صـدف کوثـر -تکریـم حضـرت خدیجـه (-)
فرمودهاند: «تعریض به سـایر زوجـات مطهرات پیغمبر
نبایسـتی باشـد. بالاخره زوجات پیغمبـر محترمند؛ هر
کسـی به اینهـا اهانت کنـد - هـرکدامشـان باشـد- به
پیغمبر اهانـت کـرده؛ این را مـن قاطعا عـرض میکنم...
امیر المومنین بـا جناب عایشـه آن رفتار راکـرد... با زنی
که به جنـگ او آمـده این جور بـا احتـرام رفتارکـرد. به
خاطر اینکه همسـر پیغمبر بـود و الا امیـر المومنین که
ازکسـی ملاحظه ندارد. بنابراین حتما تعریض بایسـتی
وجود نداشته باشد».| موفق باشید |

مهدی جمعه 21 خرداد 1395 ساعت 12:28 ب.ظ

دمتان گرم با این اهنگها واقعا بی نظیرن زنده باد

ali دوشنبه 23 فروردین 1395 ساعت 07:53 ق.ظ

بابابیخیال

مصطفی عبدالعلیان چهارشنبه 27 اسفند 1393 ساعت 11:39 ب.ظ

داداش دمت گرم که این اهنگ هاروگذاشتی فدایی داری

TNX

دوستدار ساربان چهارشنبه 21 خرداد 1393 ساعت 09:36 ب.ظ

ســـاربان مــرد تا زنـــده بماند:
دور از رخت صحرای درد است خانهء من*خورشید من کجایی؟سرد است خانهء من
اگه میشه آلبوم گل محفل از استاد ساربان رو واسه دانلود بذارین
ممنون از وبلاگ خوبتون

بلوج یکشنبه 27 بهمن 1392 ساعت 12:43 ق.ظ

ابوبکر رض
عمر رض
عثمان رض
علی رض

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد